خدمات ترجمه و تایپ

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معین ات کلی پرینتر چاپ لیزری 4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس) سایز چاپ: A4
کاغذ ظرفیت سینی کاغذ: 250 برگ- قابلیت تغذیه اتوماتیک ADF
چاپ رنگی -سرعت چاپ رنگی: 22 - سرعت چاپ سیاه وسفید: 22 - رزولوشن چاپ: 600 × 600 dpi- توان کار ماهیانه : 300 تا 1500 - قابلیت چاپ دو رو
سایر معین ات - دارای صفحه نمایش LCD - پورت USB 2.0 ، پورت Ethernet - کارت خوان - شبکه بی سیم Wi-Fi

نمایندگی brother

brother نمایندگی برادر,نمایندگی برادر,نمایندگی

Brother MFC-9330CDW Multifunction Laser Printer
پرینتر چندکاره‌ی برادر مد MFC-9330CDW دارای قابلیت‌های پرینت لیزری رنگی به صورت دورو و اتوماتیک ، اسکن رنگی، کپی فکس است و همچنین از رابطه Wi-Fi سود می‌برد و در ابعاد 410 × 483 × 410 با وزن 18.5 کیلوگرم ارائه می‌شود. از سخت‌افزار این دستگاه می‌توان به پردازنده‌ی 300MHz و حافظه‌ی 192 مگابایتی اشاره کرد. صفحه‌ نمایشی LCD لمسی 9.3 سانتی‌متری در این دستگاه تعبیه شده است.
سرعت پرینت دستگاه تا 22 برگ در دقیقه با وضوح 600 × 600 dpi است اما می‌توانید با تکنولوژی HQ1200 شرکـت برادر رزولوشن چاپ را به صورت دیجیتال تا 2400 × 600 بیشتر شدن دهید. برای چاپ اولین برگه از آماده‌باش کمتر از 16 ثانیه زمان لازم است. چاپ دورو در این پرینتر به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و از ویژگی‌های مثبت این دستگاه به شمار می‌آید.
پارت کپی دستگاه تا 22 کپی را در دقیقه با وضوح 600 × 600 به صورت سیاه سفید و رنگی انجام می‌دهد قابلیت کپی 99 برگ از صفحه را دارد. همین طور می‌توانید صفحات را تا 25% کوچک کرده و یا تا 400% بزرگ نمایید تا 4 صفحه را در برگ کپی بکنید . کپی اولین برگه از حالت آماده به کار 19 ثانیه برای کپی سیاه سفید و 22 ثانیه برای کپی رنگی ثانیه زمان نیاز دارد.
پارت اسکن این دستگاه با وضوح 1200 × 2400 عمق رنگ 24 بیت بر روی بستری شیشه‌ای عمل می‌کند. در صورت استفاده از تغذیه اتوماتیک اسناد (ADF) اسکن با وضوح 1200 × 600 dpi انجام می‌شود. وضوح اسکن در حالت دیجیتال Interpolated تا 19200 × 19200 dpi افزایش می‌یابد. عمق رنگ اسکن انجام شده 24 بیت است.
در بخش فکس MFC-9330CDW توانایی ارسال دریافت و ارسال فکس از طریق رایانه را به شما می‌دهد. سرعت مودم دستگاه مساوی با 33.6 Kbs بوده و در صورت اتمام کاغذ دستگاه تا 500 برگ از فکس‌های دریافتی را در خود ذخیره می‌کند. زمان لازم برای ارسال فکس مساوی با نسبتا 2 ثانیه است.
سینی جلویی کاغذ، ظرفیت نگهداری 250 برگ را دارد سینی خروجی تا 100 برگ را تحویل می‌دهد. قابلیت ADF دستگاه تا 35 برگ را پشتیبانی می‌کند.
تونرهای مورد استفاده در این دستگاه حاوی تونر سیاه سفید مدل TN-251BK با قابلیت چاپ 2500 برگ، تونرهای رنگی TN-255C، TN-255M، TN255Y با قابلیت چاپ 2200 برگ می باشند . اندازه توصیه ی ماهیانه برای چاپ با این دستگاه مساوی با 300 تا 1500 برگه است. اما اگر چه می توان حداکثر تا 30.000 برگ در ماه با این دستگاه به چاپ رساند.
برق مصرفی دستگاه 380 وات در حالت آماده باش 70 وات و در Sleep Mode 7.5 وات است.

  • حسین سهیلی
  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه مدیریت


برای خوب یت در کاریابی، اکثرا ٌ ً تولید و ساخت یک رزومه مناسب ارزش بسیاری دارد. درستی نوشتاری و بی‌غلط بودن رزومه از موارد با اهمیت تولید و ساخت رزومه دانسته می‌شود.
کارنامک یا رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که قبلی ه تحصیلی، مهارتی و شغلی و بعضی جزئیات زندگی شخص در آن درج می‌شود تا شرکت ‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ آن درباره استخـدام یک شخص تصمیم بگیرند.
به عبارتی دیگر، رزومه متنی است چند صفحه ای حاوی اطلاعات معین ات فردی که قبل از مصاحبه در اختیار کارفرمایان قرار گرفته و به آنان امکان میدهد تا بررسی اولیه ای از توانایی های شغلی شما داشته باشند. در واقع رزومه می بایست تصویر ی ذهنی از شما کار های شغلیتان، به خواننده ارائه نماید .
رزومه جنبه ای تبلیغاتی دارد

از این حیث رزومه جنبه ای تبلیغاتی دارد بدین ترتیب که خصوصیات موثر و مفید خود را در اختیار کارفرما قرار میدهید و به نوعی سعی میکنید تا وی را متقاعد سازید که از بین چندین داوطلب، شما را جهت مجموعه در مصاحبه گزینش نماید.
رزومه باید به طور مثبتی مهارتها و توانایی های شما را نشان دهد. رزومه در عین حال که می بایست صادقانه باشد، وباید عاری از تعارفات و شکسته نفسی باشد.
رزومه زندگی نامـه ، شرح قدیم و یا حال شما نیست (هر چند که پارت عمده آن مربوط به سوابق کاریتان می شود ). اولین هدف رزومه جلب توجه کارفرماست. پس در هر عبارت ای که مینویسید بایستی سعی بکنید به نوعی علاقه توجه خواننده را جلب بکنید .
یک رزومه خوب میتواند کلید خوب یت شما در امر کاریابی باشد. به آن از دید انجام وظیفه نگاه نکنید.
رعایت نکات زیر در تولید و ساخت فرمت رزومه زیاد مهم است

۱- عنوان فایل رزومه
عنوان فایـل رزومه را خوب است نام درستی انتخاب بکنید . از نوشتن فارسی رزومه خودداری بکنید کلمه روزمه را در نام فایل با دیکته صحیح بنویسید. برای مثال فایل‌های روزمه بسیار زیاد ی گرفته‌ام که در نام فایـل نوشته شده rezome, rezume. خوب است نام فایل طوری باشد که هم نام شما را داشته باشد هم اشاره به این‌که سند حاضر رزومه است داشته باشد. پس توصیه می‌کنم نام فایـل را با چنین قالبی انتخاب بکنید : Ahmad.Karami.Resume.PDF
۲- Resume یا CV
بین رزومه CV (Curriculum Vitae) فرق وجود دار. روزمه خلاصه‌ای از تجربیات شما است که اکثرا بهتر است دو صفحه باشد. اما CV حداقل دو صفحه است و جزییات زیادتری از تجربیات تحقیقاتی،مقالات چاپ شده، سوابق آکآدم یک، افتخارات جزییات زیادتری راجع به کار را در بر خواهد داشت.
چنانچه سابقه کار ‌های علمی تحقیقاتی دارید خوب است از CV مصرف بکنید . در غیر این صورت عنوان رزومه خود را CV نگذارید.
۳- فرمت فایـل رزومه
روزمه را در قالب فایـل PDF ارسال بکنید . مصرف از فایل PDF جهت اسنادی که ضروری هست سندیت داشته باشند خوب از Word است.
۴- رزومه یا فرم استخدام
بسیار زیاد خیلی دیدم که فایل‌های دریافتی، فرم استخدامی بوده‌اند تا روزمه. فرم استخدامی اطلاعاتی را جهت ثبت در بانک اطلاعاتی مجموعه ‌ها از شما می‌گیرد و اکثرا ٌ قالب خاصی دارد برای مثال حداقل میزان حقوق درخواست ی یا امکان ماموریت و موارد ی از این دست را دارد که جزو اطلاعات کلیدی رزومه نیست و برای زمان مصاحبه لازم است. پس چنانچه روزمه شما فرم استخدامی شرکت ی است که به‌واسطه یکی از آشنایان آن را گرفته‌اید، لطفا، لطفا، همین نیز اکنون از ارسال آن به کمپانی ‌ها خودداری بکنید .
۵- عکس جالب در رزومه
توصیه ‌ بسیار زیاد ی هست که در رزومه عکس زیبا نگذارید. من توصیه می‌کنم که در روزمه خودتون عکـس نگذارید. حقیقت آسان رو بایستی به شما بگم که خوب یا بد بودن تصویر شما می‌تونه در قضاوت تصمیم‌گیرنده جهت مصاحبه با شما تاثیر بگذاره.
حتی اطلاعاتی از قبیل آدرس محل سکونت هم لزومی ندارد که در رزومه باشد مگر این‌که جایی که جهت آن روزمه ارسال می‌کنید بخواهد از طریق پست با شما مکاتبه نماید که اما این مورد هم مربوط به قرن قدیم است و هم اکنون دیگه ارتباطات از طریق پست الکترونیکی انجام می‌شود.
۶- حقوق درخواست ی
جای میزان حقوق درخواست ی شما در رزومه نیست!
رزومه در مورد این نیست که شما چقدر حقوق می‌خواهید.
روزمه درباره این هست که اهداف شما چیست و چه دستاروهایی تهم اکنون داشته‌اید. اگر میزان حقوق جهت شما مهم است (برای چه فردی با اهمیت نیست؟) بهتر است تحقیق بکنید محدوده دستمزدی شغل تخصصی خود را بشناسید به این مورد در جلسه مصاحبه بپردازید.
۷- عنوان شغلی به اندازه سابقه کار
بسیار زیاد خیلی دیدم رزومه افرادی که ۲ یا ۳ سال سابقه کار دارند در عناوین شغلی از مدیر واحد یا مسئول بخش مصرف کرده ‌اند و در جلسه مصاحبه معین شده که این تصور افراد از کاری که انجام می‌دهند بوده نه واقعیت شغلی آنها.
وزن کلمه مدیریت برای فردی که سابقه کار بالایی ندارد زیاد است و بهتر است که از عنوان درست برای شغل و تجربیات خود مصرف بکنید . حتی افرادی هم که سابقه زیادتری دارند باید از عناوین صحیح برای شغل مصرف کنند و از بزرگنمایی خودداری کنند.
۸- استفاده از ایمیل درست
زیاد مهم است در رزومه از پست الکترونیکی درست استفاده بکنید . لطفا از ایمیل ‌هایی با عناوین Shamilakhoshgele GoldPesar2000 Asaljoon84 AsemaneAbiEshgh و از این موارد مصرف نکنید.آدرس پست الکترونیکی نماینده هویت شما است و لطفا از یک پست الکترونیکی با نام واقعی استفاده بکنید ، مثل : info[at]essaypaper.ir
نحوه های مفرق ی برای نگارش رزومه متداول مرسوم است و هر کس به مقتضای سلیقه هدفی که از نگارش رزومه دارد ، شیوه خاصی را بر می گزیند.
اصول و سرفصل بندی عمومی رزومه

اما به طور کلی اصول سرفصل بندی عمومی رزومه ها به شرح زیر است:
۱- جزئیات شخصی (Personal Details )
اکثرا رزومه ها با این بخش شروع می شوند . آن چه می بایست در این بخش ذکر شود حاوی نام ، آدرس شماره تلفن ، آدرس پست الکترونیک و تاریخ تولد است.
۲- پروفایل شخصی (Personal Profile )
وارد کردن پروفایل در رزومه امری سلیقه ای است و ضروری محسوب نمی شود . آن چه در پروفایل به نگارش در می آید ، تصویر ی کلی گویا از شما است که به طور جزئی تر دربقیه بخش های رزومه ذکر می شود.
۳- تحصیلات و توانایی های علمی (Education and Qualifications)
این بخش حاوی تمام سوابق تحصیلی و علمی شما از دیپلم دبیرستان و نام دبیرستان گرفته تا آخرین مدرک تحصیلی رشته ها و گرایش ها و بندی هر دوره ی تحصیلی خواهد بود. به یاد داشته باشید که حتمـا ً ذکر بکنید در حال حاضر مشغول گذراندن چه دوره ای هستید .بقیه دوره های علمی – کابردی که در کنار تحصیل آکآدم یک گذرانده اید را هم به احتمال زیاد ً بنویسید.
۴- سوابق شغلی (Skills and Work Experiences )
در این بخش می بایست کل سوابق شغلی شما ، اعم از تمام زمان یا پاره زمان ، با ذکر نام و تلفن یا آدرس محل کار به اضافه تاریخ دوره اشتغال فهرست شود.
۵- انتشارات مقالات ( Publications)
فهرست کتب مقالاتی که منتشر کرده و یا در کنفرانس ها ارائه کرده اید به اضافه وقت انتشار را در این بخش بیاورید. اگر خلاصه مقالات را به رزومه ضمیمه نمایید خوب است.
۶-بقیه اطلاعات ( Additional Information)
نگارش این سری ضروری نیست ، اما چنان چه ضروری دانستید توضیح ی جانبی روی سوابق تحصیلی و شغلی بنویسید می توانید این بخش را اضافه نمایید.
۷ – علائق (Interests)
فهرستی از علائق در زمینه های فوق پروگرام مثل ورزش یا هنر را در این بخش بنویسید و احیاناً چنانچه سوابق پیشرفته در این زمینه ها دارید حتمـا ذکر بکنید .
۸ – معرف ها (References)
نام ، رتبه ، درجه تحصیلی آدرس یا تلفن و کلاً اطلاعات مربوط به معرفین ( که اکثرا اساتید شما هستند ) را در این بخش بیاورید . این معرف ها می بایست همان معرفینی باشند که پیشنهاد نامـه های شما را تکمیل کرده اند.
۷ دروغ رایج که افراد در رزومه خود ذکر می کنند !
حواستان باشد دادن اطلاعات غلط تاثیری مخرب بر تصور افراد نسبت به شما خواهد داشت. حتی چنانچه آن شغل را به دست بیاورید شاید کارفرما به حقیقت پی ببرد و اخراجتان نماید .اما دروغ های رایجی که در رزومه افراد وجود دارد چه چیزهایی می باشند ؟
داشتن این کار برای تان حیاتی است؟ خیلی به آن علاقه دارید؟ خیلی بهتر ، ولی این توجیهی برای تغییر دادن واقعیت در رزومه شما نیست. یادتان باشد دادن اطلاعات غلط تاثیری مخرب بر تصور افراد نسبت به شما خواهد داشت. حتی چنانچه آن شغل را به دست بیاورید احتمال دارد کارفرما به حقیقت پی ببرد و اخراجتان نماید . ضمن اینکه اکثر مجموعه ها و کارفرماها قبل از دعوت به مصاحبه، راجع به درستی اطلاعات روزمه شما تحقیق کافی را انجام می دهند.
اما دروغ های رایجی که در رزومه افراد وجود دارد چه چیزهایی هستند ؟

– عنوان شغل قبلی
افراد معمولا درباره عنوان شغل خود دروغ می گویند تا را از آنچه که هستند بهتر و مناسب تر نشان دهند. ولی این کار احتمالا نتیجه عکس زیبا داشته باشد. چنانچه شغل مدنظرتان مدیریت یک بخش باشد ولی در رزومه شغل قبلیتان را “مدیر علت یک مجموعه ” عنوان کرده باشید، احتمال دارد این تصور ایجاد شود که میزان توانایی شما بیش از میزان مورد نظر است. ضمن اینکه دیر یا زود حقیقت معین می شود مسلما اعتماد کارفرما را از دست خواهید داد.
– مدت شغل قبلی
گاهی از افراد به جای ذکر ماه های دقیق ( جهت مثال از فرودین ۸۹ تا اسفند ۹۱)، به ذکر سال بسنده می کنند برای مثال می گویند از سال ۸۹ تا سال ۹۱، و بدین ترتیب می کوشند از این شاخه به آن شاخه پریدن خود را پنهان کنند. اما توصیه ما این است که به جای تغییر دادن یا پنهان کردن واقعیت، دلیل عوض کردن شغل خود را بنویسید، جهت مثال اینکه به تغییر محل شرکت یا ورشکستگی آن شغل را تغییر داده اید.
چنانچه عذر شما را در فرایند تعدیل نیرو خواسته اند، ی جهت پنهان کردن واقعیت وجود ندارد چون این اتفاق از کنترل شما خارج بوده است. از آنجایی که کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را استخدامی کنند که در حال حاضر شاغل هستند ، گاهی از کاریابان بیکاری را پنهان می کنند. اما دلیل ی وجود ندارد که مدت بیکاری خود را (که برای مثال ۶ ماه بوده) ۳ ماه ذکر بکنید . کارفرمایان به خوب ی از اوضاع اقتصادی جهان و موارد ی که بر سر راه کاریابان قرار دارد آگاه هستند .
– مهارت ها
از آنجایی که در جهان ی امروز رقابت خیلی ی بین افراد وجود دارد، شاید برخی کاریابان جهت دست یابی به شغل موردنظر خود به دروغ متوسل شوند و مهارت ها توانایی های تکنیکی خود را بزرگ تر از آنچه که هست نشان بدهند. اما فراموش نکنید که کارفرمایان توقع دارند که کار ما به همان صورتی باشد که رزومه نشان می دهد. خلاصه اینکه اگر یا دو دوره رایانه گذرانده اید، نبایستی را به عنوان کارشناس رایانه یا مثلا یک پروگرام نویس پیشرفته معرفی بکنید . حتی اگر در آن شغل مشغول به کار شوید، کارفرما به زودی درخواهد یافت که مهارت های شما آنقدر که رزومه شما نشان می دهد بهتر و ایده آل نیستند . پس به جای کلماتی مانند “پیشرفته ”، “کارشناس” یا “عالی”، بنویسید ” آشنا به ” یا ” گذراندن دوره …” یا ” مبوسیله ”.
– دستاوردها
یکی از غلط ات رایج در رزومه نویسی این است که یک دستاورد یا موفق یت گروهی را فقط به خود نسبت دهیم. گاهی تیم به موفق یتی دست پیدا می نماید که بعدها به توسط شخص به عنوان یک دستاورد فردی معرفی می شود. افشای چنین واقعیتی به بی اعتمادی کارفرما یا حتی اخراج منتهی خواهد شد.
آنچه جهت اکثر کارفرمایان خیلی مهم است، توانایی کار گروهی تطبیق دادن بابقیه همکاران است. آنها به دنبال فردی می باشند که بتواند با دیگران کار نماید ، از آنها بیاموزد و یا الهام بخش آنها باشد. پس گاهی وقتها بد نیست اگر به جای کلمه “من” از “ما” استفاده کنیم.
-مکان زندگی
برخی از کارفرمایان ترجیح می دهند فردی را استخدامی کنند که در نزدیکی مجموعه زندگی می نماید ، به همین دلیل احتمالا این وسوسه وجود داشته باشد که از ذکر آدرس واقعی منزلمان خودداری کنیم. ولی قبل از اینکه این کار را انجام دهیم خوب است به این فکر کنیم که طی مسافت های زیاد آن نیز هـر روز آسان نیست. همچنین فراموش نکنید که در هر حال لو رفتن واقعیت صورت خوشی نخواهد داشت.
– سن
جذاب است که بعضی از کاریابان به راحتی ۱۰ سال تجربه را پنهان می کنند تا مبادا پیر به نظر برسند، اما گاهی دیگر تاریخ اخذ مدرک را تغییر می دهند تا بیش از میزان جوان به نظر نرسند!
درست است که کارفرمایان حق دارند بهتریـن مورد را گزینش کنند، ولی در نظر داشته باشید که اکثر آنها فردی را می خواهند که خوب کار نماید و مهارت کافی را داشته باشد.
حواستان باشد که شما نمی توانید را عوض بکنید . خودتان باشید با اعتماد به نفس امید جلو بروید.
*بقیه توصیه های نوشتن رزومه
– پیش از نگارش رزومه ، خوب درمورد سوابق تحصیلی و شغلی فکر بکنید تا چیزی را از قلم نیاندازید . سعی بکنید تا میزان امکان مدارکی دال بر سوابقتان آماده و ترجمه بکنید تا ضمیمه رزومه نمایید.
– از دروغگویی یا بزرگنمایی جداً پرهیز بکنید ممکن است برای تان دردسر ساز شود!
– خوب است رزومه را در ۲ روی کاغذ A4 تنظیم نمایید. بهتریـن اندازه رزومه در همین میزان است.
– حتمـا ً چند نسخه اضافه از رزومه جهت خودتان نگه دارید تا در صورت لزوم از آن ها استفاده بکنید .
– درمورد نگارش انگلیسی حتمـا ً در مورد متن رزومه با یک مترجم یا کسی که انگلیسی ادبی را به خوب ی می داند مشورت بکنید .
– رزومه را به احتمال زیاد تایپ بکنید از ارائه رزومه دست نویس جداً خود داری بکنید .

  • حسین سهیلی